Ruis op de kabel, Kink in de ether

Zodra ik Brabant uit rijd, schakel ik over op BNR, de nieuwszender. Studio Brussel kraakt eigenlijk al teveel als ik Breda passeer, maar de verrassing achter die ruis blijft de moeite waard. Voorbij de Provinciegrens is het echter niet meer te harden en schakel ik rap op over op de nieuwszender of mijn cd-wisselaar. 3fm laat ik links liggen. Sinds het verdwijnen van programma’s als Villa 65Twee Meter De lucht In of nog eerder, Vara’s Vuurwerk heb ik daar niets meer te zoeken. Het avontuur (en enkele uitzondering daargelaten) is uit de zender gezogen en de voortrekkersrol als ether in de ether vervlogen. Teveel blabla van dj’s met hippe babbels, te weinig tingeling, boemklats en ringeling. En de bleeps en blops die wel de revue passeren, zijn weinig verrassend.

LEES HIER VERDER

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Achtergrond, De Jaap, Opinie

Geef een reactie

