MTV makes me wanna smoke crack

De laatste keer dat ik inschakelde op MTV kan ik mij niet herinneren. In de jaren ’90 van de vorige eeuw schakelde ik regelmatig in op kanaal 15, waar de muziekzender bij mij zat. Headbangers Ball, 120 Minutes, MTV in de avonduren. Maar ergens begin deze eeuw haakte ik af. Steeds vaker stuitte ik tijdens het zappen bij kanaal 15 opdronken studenten die zogenaamd spontaan met elkaar vreemdgingen of kwam ik in de huiskamer van een mij onbekende basketbalster met veel te veel auto’s en sponsordrankjes in de koelkast. Voor sociologen vast enorm interessant, maar mij ging het om de M. Een M die steeds meer voor Marketing en steeds minder voor Music kwam te staan.

LEES HIER VERDER

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder De Jaap, Opinie

Geef een reactie

