Sounds Like(s) even helemaal niets …

Op zoek naar grote woorden loop ik vast. Ik kan schrijven hoe bevlogen je was. Over wat je voor 013, maar ook voor Tilburg hebt betekend. Ik kan schrijven over de glimlach die op je gezicht stond na de cd-presentatie van Boef en de Gelogeerde Aap en hoe je me haast vaderlijk vroeg wat ik er van had gevonden. Hoe je luisterde. Maar ik loop vast, enorm vast. Dus schrijf ik niets.

LEES HIER VERDER

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Sounds Tilburg

Geef een reactie

