Tjeerd Like(s) Sounds – Nieuwe schrijfsels en foto’s op de blog Sounds in Tilburg

In de afgelopen weken, zo niet maanden heb ik op de blog van Maarten Koehorst geschreven over Raketkanon, Neurosis, Nate Hall, Scott Kelly, en andere bands. Ook maakte ik de nodige fotos’s, en neen ik ben geen Tom Roelofs of Erik Luyten (zij mogen hun foto’s wel opsturen naar File Under), maar heb wel half lang haar. Wellicht vindt u het daarom dus ook de moeite waard om eens naar mijn concertkiekjes te kijken op de blog van mijn lokale platenpusher.

LEES HIER DE STUKJES

BEKIJK HIER DE PLAATJES

Man From The South

Man From The South

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Sounds Tilburg

Geef een reactie

