Incubate 2013 dag 3

Woensdagavond, Incubate. Ik ben er niet. Nauwelijks vijf minuten fietsen van het kloppende hart van de onafhankelijke cultuur zit ik knikkebollend op de bank. Zoals elk jaar neem ik midweeks een Incupauze om me op te laden voor het volle weekend. Traditioneel was dat de donderdag, iets met metal en bowlen, maar dit jaar kies ik voor de woensdag. Donderdag komen dit jaar onder andere Múm en Sin Fang naast nog wat bands die ik toch te graag wil zien. Incubate gaat echter gewoon door, ook op de bank in huize van Erve.
LEES HIER VERDER

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Concertverslagen, De Jaap, Incubate

Geef een reactie

