Incubate 2013, dag 5

Vrijdag 20 september is omgedoopt tot Black Metal Friday door Incubate. Immortal, Mayhem – de oude garde – Dragged Into The Sunlight en vele anderen wierpen hun Black Metal over het festival uit. Een genre waar ik niet in thuis ben en weinig affiniteit mee heb. Een dag lang hangen in 013 en daarna met behulp van wikipedia en de sociale media een artikel schrijven over deze donkere dag, is geen vooruitzicht dat mij aanspreekt waarop ik voor een alternatieve route kies. Laat de experts hun ding doen (ik zie onder andere zeer bekwame collega’s van KindaMuzik rondlopen), ik doe het mijne, want je laat immers een jazz/soul kenner ook geen verslag doen van een pop-festival.
LEES HIER VERDER

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Concertverslagen, De Jaap, Incubate

Geef een reactie

