Son Lux – Lanterns

In het algemeen sta ik niet bekend om mijn korte verhalen. Graag bespreek ik platen in de brede context, met lange zinnen, soms wat doorgeslagen metaforen en vaak vol en wollig taalgebruik. Dat vind ik leuk. Toch lijkt het mij handig om mij af en toe te beperken. U heeft geen tijd om elke keer een novelle te lezen en in geen tijd om elke keer een novelle te schrijven. Het is immers hobby, en om mijn hobby te kunnen blijven uitoefenen heb ik geld nodig om de energierekening te betalen. Energie die ik nodig heb om mijn stereo te laten werken en de computer levend te houden zodat ik de epistels over wat ik nu weer een briljante plaat vind te kunnen uitwerken. Kortom, ook ik heb een baan. Eentje die veel tijd opslurpt zelfs (of u moet die fabel geloven dat docenten nauwelijks werken, dat laat ik aan u). Kortom, ik wil het deze keer kort houden, wanneer ik Son Lux onder de aandacht probeer te brengen.

LEES HIER VERDER
http://cult.thepostonline.nl/2013/10/28/lanterns-son-lux-grijpt-sleept-mee/

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder CD recensies, De Jaap, Konkurrent

Geef een reactie

