Sounds Like(s) The Common Linnets – Lords of Chaos

Mijn gedachte over The Common Linnets op Sounds Tilburg, aangevuld met een beetje Black Metal.

Nieuwlandstraat 33 => 013-5456021

Daar stond ik dan, in mijn tas het titelloze debuut van The Common Linnets en Lords Of Chaos, hét standaardwerk over de opkomst van Black Metal. Ik was gekomen voor een biertje en een babbel, maar Maarten vond dat ik de eerste moest luisteren en de tweede moest lezen. Geen straf, ik geef het grif toe. Ondanks mijn aan nihil grenzende interesse in Black Metal stond Lords Of Chaos al enige tijd op de “te lezen lijst”, nu doen dus. En – eerlijk is eerlijk – ook bij mij is The Common Linnets er in geslaagd om mijn interesse te wekken met het optreden op het Eurovisie Songfestival. Al moet ik eerlijk bij toegeven dat in de stroom van nieuwe releases de langspeler van het duo zonder inmenging van Maarten waarschijnlijk niet aan bod was gekomen.

Inmiddels zijn we een week verder. Lords Of Chaos is bijna uit; het…

View original post 936 woorden meer

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Uncategorized

Geef een reactie

