Sounds Like(s) Damien Rice – My Favorite Faded Fantasy

Nieuwlandstraat 33 => 013-5456021

Parijs. De stad van de romantiek. Een stad van liefde. Voor mij is het echter vooral de stad van de eenzaamheid. De keren dat ik er kwam was ik vrijgezel: de bedrogene of de bedrieger, het gewillige en meegaande ‘slachtoffer’ van vrouwen die al een vriend hadden. Dat boeide me niet, want liefde was toch enkel vergankelijk. Een gedachte geboren uit een verwarrende hormonen sprong met als doel de voortplanting in gang te zetten. Althans, dat hield ik mij voor.

Ik dwaalde uren door de stad, vooral de zijstraten, en kocht flessen bier in bruine papieren zakken; 75cl met een schroefdop. Bocht. Lauw zelfs bijna ondrinkbaar. Maar ik was jong en sloeg dus ook dat laatste restje weg, al was het alleen om het laatste beetje goedkope rijst weg te spoelen. Ik vond bankjes aan het water waar ik samen met mijn bruine papieren zak mijmerend genoot van de zon en de…

View original post 220 woorden meer

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Uncategorized

Geef een reactie

